Cumu lavà a ropa senza lascià tracce?

I tessuti di giacca in u mercatu sò generalmente i seguenti tipi;I tessuti ligeri è magre sò una tendenza populari.Per esempiu, i tessuti di nylon 380t pesanu circa 35 g per metru quadru, a maiò parte di i quali sò tessuti di fibra chimica.Ci hè ancu un tipu di tessili di memoria o tessuti anti memoria, chì sò ancu usati più.U pesu metru quadru di tissuti hè di circa 120 g, chì hè relativamente grossu.Inoltre, piuma, generalmente divisa in anatra (grisgiu è biancu) velluto è oca (grisgiu è biancu), a proporzione hè generalmente 90 / 10,80 / 2050 / 50. A proporzione di falà hè in fronte è altri filler sò daretu. , Di sicuru, quelli chì anu una proporzione alta anu una bona qualità è una bona retenzioni di calore.

1. Prima di tuttu, preparate un bacinu d'acqua calda, chì hè nantu à a temperatura di a manu.Ùn fate micca troppu caldu, è mette una quantità approprita di detergente in l'acqua.

2. Mettite a giacca ind'è questu è immergete durante 10 minuti prima di pulisce.Attenti à ùn strofinate a robba cù e mani.Duvete lavà i lochi brutti cù una spazzola suave o una spazzola di denti.Spazzola e parti chjave è i posti menu brutti.

3. Ùn torce a pasta fritta torce per sprime l'acqua quandu si torce dopu à spazzola.Basta à strincà.Dopu quì, aduprate l'acqua pulita per pulizziari l'acqua da u liquidu di lavà.

4. Quandu a pulizia per a seconda volta, avà hè u tempu di cunsiglii.Drop l'acitu in l'acqua, è l'acitu di risu chì manghjate in casa pò esse usatu.In generale, a quantità di cucina (cum'è un tappu di buttiglia) hè quasi a stessa.Immergete a giacca piuma in questu per 5-10 minuti, impastate apprussimatamente, è fate attenzione quandu si secca.Ùn torce micca l'acqua cum'è torce a pasta fritta, stringhje cù e duie mani longu à u granu, è appiccà à seccu.

5. È ùn deve micca mette in u sole.Basta à mette in un locu ventilatu.


Tempu di post: 30-May-2022